Dok Uber čeka novi zakon kojim će se regulirati njegova djelatnost u Hrvatskoj, oni nastavljaju sa širenjem svoje mreže te je od četvrtka Rijeka sedmi grad u kojem su dostupne Uberove usluge. Širenje na Rijeku i prema Istri logičan je sljedeći korak za Uber, a kako kažu, velik broj otvaranja aplikacije na tom području bio je znak koji nisu mogli odbiti.
– Dolaskom Ubera u Rijeku, u narednim mjesecima, stvorit će se najmanje 300 novih radnih mjesta u tvrtkama i obrtima partnera – vozača – rekao je Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu.
Riječani i brojni turisti u gradu će imati uberX, uberSelect te uberVan, a radi se o prijevozu za veće grupe ljudi koje putuju zajedno, pišu 24sata.
U gradskoj zoni cijene usluge uberX bit će 6 kune za start, 3 kune po kilometru i 0.4 kuna po minuti vožnje. Minimalna cijena vožnje je 10 kuna. U prigradskoj zoni, cijena će biti 9 kuna start, 5 kuna po kilometru i 0.5 kuna po minuti vožnje, a minimalna cijena će biti 15 kuna.
Za UberSELECT i UberVAN cijena će biti ista u gradskoj i prigradskoj zoni. Odnosno 11 kuna start, 6.5 kuna po prevoženom kilometru i 0.65 kuna po minuti vožnje uz minimalnu cijenu vožnje 20 kuna. Za UberVAN cijena starta će biti 13 kuna, 8.5 kuna po prevoženom kilometru i 0.8 kuna po minuti vožnje. Minimalna cijena vožnje je 25 kuna. Sve navedene Uberove usluge bit će dostupne od Brseča do Selca i na otoku Krku.
Iz Ubera nisu prpustili istaknuti da Rijeka ima liberalizirano tržište koliko je moguće u okviru postojećeg Zakona, ali da na razini države treba uslijediti potpuna liberalizacija kroz uvođenje nove kategorije, predugovoreni prijevoz.
Prema Uberu, ta liberalizacija znači da se treba onemogućiti dvostruku administraciju s licencama koje se izdaju na razini države i dozvolama koje se izdaju na razini gradova. Tremac tako dodaje da duplo izdavanje licenci ostavlja prostor za lokalnu korupciju i ograničava poduzetništvo. U Uberu misle da nova regulativa treba omogućiti izbor metode obračunavanja cijene, bilo to GPS-om ili predugovaranjem cijene s ponuđačima usluge, a ne kao jedinu metodu ostaviti taksimetar.