SMS ili tekstualne mobilne poruke u svijet su krenule prije 30 godina, a unatoč raznim novijim načinima i dalje su najkorišteniji kanal komunikacije, pokazalo je istraživanje tvrtke Infobip.
Riječ je o globalnom istraživanju Infobipa u kojemu se pokazala važna ulogu SMS-a u ostvarivanju interakcije između kompanija i njihovih korisnika na globalnoj razini.
Istraživanje se oslanja na podatke iz više od 153 milijardi komunikacijskih interakcija na Infobipovoj platformi.
SMS (Short Message Service) se razvio od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca, a prvi je poslan 2. prosinca 1992., podsjećaju iz Infobipa, jedne od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj i regiji koja posluje globalno.
Prema Infobipovoj analizi, SMS u ovoj godini ostvaruje rast korištenja od čak 75 posto u odnosu na lani, a među tri je najpopularnija komunikacijska kanala u svim regijama gdje posluje ta tvrtka, uključujući Europu, Euroaziju, Sjevernu Ameriku, Latinsku Ameriku, Bliski istok, Afriku, Indiju i regiju Azija-Pacifik.
Analiza je pokazala i da SMS nastavljaju koristiti kompanije i brendovi za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja, a važnost SMS za brendove vidi se i u podatku da je 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala.
Iz Infobipa otkrivaju i da se brojni sektori i dalje oslanjaju na SMS, poput primjerice u sektoru bankarstva i financija za pravodobno obavještavanje korisnika, zatim u maloprodaji i e-commerce području za automatizaciju maloprodajnog marketinga, dok se telekomi oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika.
Očekuju i da će SMS s globalnim dosegom i bez oslanjanja na internetsku nastaviti igrati ključnu ulogu u budućoj komunikaciji između poduzeća i korisnika.
“Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i zadnjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu”, izjavio je član uprave Infobipa Ivan Ostojić.