U usporedbi s istim razdobljem prošle godine riječ je o porastima u dolascima za 22 posto te u noćenjima za 23 posto! Od ukupnog broja dolazaka i noćenja strani turisti su ostvarili 4.8 milijuna dolazaka (% 24 posto) i 20 milijuna noćenja ( 24 posto), a poraste bilježe i domaći turisti s rastom od 14 posto u dolascima i 20 posto u noćenjima.
Tako je od siječnja do lipnja najviše noćenja ostvareno u Istri (6.82 milijuna noćenja), Kvarneru (3.92 milijuna noćenja), te u Splitsko-dalmatinskoj županiji (3.88 milijuna noćenja). Slijede Dubrovačko-neretvanska županija s 2.36 milijuna noćenja, Zadarska sa 2.28 milijuna noćenja, Šibensko-kninska s 1.23 milijuna noćenja, Zagreb s 961 tisućom noćenja, te Ličko-senjska županija sa 615 tisuća noćenja. Na kontinentu je, ne računajući grad Zagreb, ukupno ostvareno 800 tisuća noćenja, a najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (154 tisuće noćenja), Krapinsko-zagorskoj (145 tisuće noćenja) i Osječko-baranjskoj županiji (86 tisuća noćenja). Gledajući po destinacijama, najviše je noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Poreču, Zagrebu i Splitu.
“Rezultati turističkog prometa u prvih šest mjeseci ove godine potvrda su da Hrvatska postaje cjelogodišnja destinacija. Činjenica jest da imamo konkurentan proizvod i odlične resursne osnove, ali mi smo konstantno rastuća destinacija upravo zbog predanog rada i truda svih turističkih djelatnika, a ja im se ovim putem na tome zahvaljujem. Iznimno mi je drago što osim naših tradicionalnih tržišta, poput Njemačke, Austrije i Slovenije, odlične rezultate ostvarujemo na tržištima poput Velike Britanije, Poljske, Sjedinjenih Američkih Država gdje smo ostvarili rast od preko 30 posto. Veliki doprinos tim rezultatima svakako su dale i brojne nove zračne linije koje povezuju hrvatske destinacije sa zemljama diljem svijeta. Vjerujem da će se odlični trendovi nastaviti i u ostatku godine i da će se time dati još jedan dodatni zamah razvoju turizma i cjelokupnog hrvatskog gospodarstva.” istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli.
Dodao je kako je rast turističkog prometa u periodu izvan ljetnih mjeseci jedan od temelja povećanja konkurentnosti i održivog razvoja turizma u Hrvatskoj i zato je potrebno nastaviti se razvijati u tom smjeru.