Putničke agencije traže da se smanje cijene ulaznica za nacionalne parkove

Izvor: Dražen Prša

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u srijedu je izvijestila da je pokrenula inicijativu za smanjenjem cijena ulaznica u nacionalne parkove i parkove prirode, poručujući kako bi dobro došlo da svi dionici turističke industrije daju doprinos kroz korekciju cijena.

“Popuštanjem epidemioloških mjera i otvaranjem granica, nadamo se kako bismo ipak mogli ostvariti određeni turistički promet u ovoj turističkoj sezoni, ali uz uvjet da svi dionici turističke industrije daju svoj doprinos kroz korekciju cijena svojih usluga. Jedino tako možemo se upustiti u borbu s konkurentima za svakog gosta”, poručio je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Iz UHPA-e pritom podsjećaju da je pandemija covid19 nanijela velike gubitke turističkim agencijama i cijelom turističkom sektoru.

UHPA se u vezi smanjenje cijena ulaznica u nacionalne i parkove prirode već obratila Ministarstvu zaštite okoliša i energetike, koje je, kako prenose, dalo podršku tim zahtjevima.

Iz te udruge objašnjavaju da ta njihova inicijativa ima dva ključna zahtjeva.

Prvi je primjena moratorija na povećanje cijena ulaznica, proizvoda/usluga i naknada u nacionalnim parkovima i parkovima prirode, i to tako da se u 2020. zadrže cijene na razini 2019. za jednodnevne i višednevne posjete svim kategorijama posjetitelja (pojedinci i grupe, djeca i odrasli) te za sve vrste kupnje ulaznica (direktna i online).

Drugi je da se cijene ulaznica za organizirana školska putovanja u glavnoj turističkoj sezoni (lipanj – rujan) ostavi na razini predsezonskih (siječanj – svibanj) temeljem dane preporuke resornog ministarstva odgojno-obrazovnim institucijama o odgodi putovanja i tijekom ljetnog raspusta s obzirom na trenutnu situaciju.

“Očekujemo razumijevanje i podršku nacionalnih i parkova prirode, a da bi bili sigurni da će gosti izabrati upravo Hrvatsku za svoju ljetnu destinaciju potrebno je uložiti i dodatne napore i napraviti određene ustupke. Nemojmo se zavaravati, unatoč vjernosti i našoj gostoljubivosti, cijene će u ovim vremenima sigurno biti presudni faktor”, zaključuje Fain.

Hina