Kratki promotivni film o Dubrovniku u iduća će se tri mjeseca prikazivati u 73 zračne luke u SAD-u u sklopu nove kampanje Turističke zajednice grada Dubrovnika na američkom tržištu, čiji je cilj dodatno motivirati turiste s tog tržišta na dolaske u Dubrovnik i Hrvatsku, ističu iz dubrovačke Turističke zajednice.
Taj promotivni film o Dubrovniku traje 30 sekundi, a ‘vrtit’ će se na više od 1.700 ekrana/monitora na odlaznim putničkim terminalima u 73 zračne luke u SAD-u, i to svakih sat vremena, otkrivaju iz dubrovačke Turističke zajednice, u kojoj procjenjuju da će taj film u tri mjeseca vidjeti više od 35 milijuna putnika američke i drugih nacionalnosti na tim zračnim lukama.
To je ujedno i nastavak promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, kao jednom od iznimno važnih za dubrovački turizam pa i u vrijeme pandemije, a u svim se aktivnostima Dubrovnik opisuje i predstavlja kao sigurna i atraktivna turistička destinacija.
Uz to, Dubrovnik se tijekom ove zime i proljeća promovira i u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlinesa i United Airlinesa, koji se zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom distribuiraju i drugim kanalima (osim na letovima) kako bi doprli do klijenata.
“U okviru kampanje dogovoreno je i snimanje 10-minutnog promotivnog videa o Dubrovniku, koji će se tri mjeseca emitirati na svim linijama i u svim zrakoplovima, ali i društvenim mrežama American Airlinesa”, otkrivaju iz dubrovačke Turističke zajednice, iz koje kažu i da postoji opravdani optimizam za povratak turista s američkog tržišta u Dubrovnik ove sezone.
Osim na intenzivnoj promociji, optimizam za američko tržište ove godine temelje i na očekivanoj visokoj procijepljenosti na tom tržišštu, ali i u Dubrovniku, kao i pripremama za konferenciju američkih stručnjaka u turizmu “ASTA Destinaton Expo 2021”, čije je održavanje planirano u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja i vjeruju da će se moći održati.