Kupci sve češće vraćaju nošenu odjeću. Kupe, odjenu pa vrate. To je i u Hrvatskoj postao trend. U zamjenu uzimaju druge modele ili od prodavača traže povrat novca.
Osim zamjene za drugu veličinu, kupci sve češće koriste priliku za zamjenu jednog modela za drugi prije nego što istekne rok za povrat. Taj je trend u Hrvatsku stigao iz svjetskih zemalja.
“Trendovi u svijetu govore da sve više zbog trendovskih stvari i slikanja na društvenim mrežama, upravo to vlada. Odnosno da kupci kupuju određenu robu da bi ju samo trenutno za svoje potrebe iskoristili i vrlo brzo nakon toga ju vraćaju u trgovine”, objašnjava Tomislava Ravlić, direktorica za trgovinu HGK, piše Dnevnik.
Najčešće se roba vraća nakon vikenda.
Zakon ne propisuje da je trgovac obvezan vratiti novac za kupljenu robu, ali trgovci su našli način kako bi to okrenuli u svoju korist.
„Trgovci to sada rade samo da bi održali konkurentnost, da bi svoje potrošače navikavali da kupuju kod njih i time se vodi ta dobra trgovačka praksa“, govori Ravlić.
Zakon propisuje rok od 30 do 60 dana za povrat odjeće. No, još veći sretnici su oni koji kupuju online.
„Putem online kupovine teško je neke stvari provjeriti na licu mjesta i tu su povrati robe puno jednostavniji. Vi online nešto naručite, roba dođe, a vi bez ikakvog prevelikog objašnjenja možete robu vratiti jer zakon kaže da se to mora napraviti“, istaknula je Ravlić. (N1)