Izbjegavajte ove tri vrste objava na društvenim mrežama

Nakon napornog dana, nerijetko se bacimo u besciljno listanje društvenih mreža. Uobičajene objave poput videouputa za šminkanje, preporuka za filmove ili knjige, ili oglasa za potrebne stvari, rijetko kome smetaju. No, postoje oni koji dijele detalje iz svog privatnog života previše otvoreno na društvenim mrežama, prenoseći stvari koje možda ipak ne želimo vidjeti.

Prema studiji koju prenosi Reader’s Digest, provedeno je istraživanje na više od 1000 Amerikanaca kako bi se saznalo o njihovim navikama na društvenim mrežama i reakcijama na postove vezane uz odmor. Sudionici istraživanja uključivali su 49% žena, 49% muškaraca i 1% nebinarnih osoba. Dob sudionika kretala se od 18 do 77 godina, pri čemu je 14% bila generacija Z, 53% milenijalci, 22% generacija X i 10% baby boomera. Na temelju prikupljenih podataka, istaknute su tri vrste objava na društvenim mrežama koje ljudi ne vole viđati.

Golišave fotografije
Izazovne ili koketne fotografije, poput onih na plaži, u bikiniju, mogu privući pažnju mnogih, ali istraživanje navodi da 55% sudionika smatra da takve fotografije imaju upravo suprotan učinak.
Kada netko objavljuje, šalje provokativne ili seksualne fotografije, slike i video uratke to se naziva sextingom. Može se dogoditi putem mobitela, pogotovo na društvenim mrežama i aplikacijama.
Primanje ili slanje poruka se najčešće odvija putem mobitela, ali i putem društvenih mreža i aplikacija. Možeš ih izmjenjivati s prijateljima, curom ili dečkom ili nekim koga upoznaš online. Iako ponekad dijeljenje takvih fotografija i poruka djeluje kao nevini flert, šala ili igra, važno je da znaš da njihovo slanje može imati ozbiljne posljedice. Materijali se mogu naći posvuda i mogu ih vidjeti svi, a mogu i poslužiti kao sredstvo ucjenjivanja. Jednom kada ovi sadržaji postanu dostupni svima, nemoguće ih je kontrolirati. Stoga je važno imati uvid u moguće posljedice sextinga i ponašati se tako da do njih ne dođe.

Odbrojavanje do godišnjeg odmora
53% ispitanika priznalo je da se osjećaju ljubomorno kada vide objave s natpisima koji odbrojavaju dane do putovanja, posebno s obzirom na to da jedan od četiri Amerikanaca ne planira otići na godišnji odmor ove godine.

Nostalgične objave
Više od polovice ispitanika izjavilo je da su fotografije s odmora iz prošlih godina jednako dosadne kao i druge fotografije s odmora i često mogu izazvati osjećaj ljubomore kod drugih. Ove slike, iako slatke i nostalgične za pojedinca, ne moraju biti zabavne ili zanimljive za širu publiku.

Nisu sve objave vezane uz odmor nepoželjne. Ukoliko želite podijeliti informacije o svom odmoru bez iritiranja svojih prijatelja i pratitelja, istraživanje je otkrilo nekoliko vrsta objava koje su sudionici pozitivno ocijenili.

Preporuke
Sudionici ističu da vole čuti preporuke o destinacijama, zanimljivim mjestima i aktivnostima koje mogu uključiti u svoj budući odmor.

Savjeti i upozorenja
Polovica ispitanika prepoznaje vrijednost dijeljenja informacija o tome što treba izbjegavati na odmoru kako bi se izbjegle neželjene situacije. Iskustva koja se dijele na koristan i nenametljiv način donose korist i svima su dobrodošla.

Ako želite podijeliti svoje nedavne fotografije s odmora, preporučuje se da to učinite s manjom skupinom prijatelja i obitelji koji će zaista cijeniti vaše uspomene. Možete stvoriti privatni album na svom mobilnom telefonu ili pokrenuti zatvorenu grupu na društvenim mrežama.

Važno je napomenuti da bi vaši društveni mediji trebali odražavati vašu autentičnost, osim ako ne pokušavate privući više pratitelja ili prodavati proizvod putem interneta. Ako želite dijeliti svoje fotografije i nije vam stalo do broja pratitelja, slobodno to činite! Ne možete se svidjeti svima na internetu, a ako nekome ne odgovara ono što objavljujete, jednostavno vas mogu prestati pratiti, prenosi N1.