HTZ: Glavna turistička kampanja za ljetnu sezonu na 14 tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je na 14 tržišta pokrenula pozivnu kampanju za promociju glavnog, ljetnog dijela turističke sezone i poticanje dolazaka stranih turista u Hrvatsku, koja će pod nazivom “Your Life, Your Time, Your Experience” biti aktivna do kraja srpnja, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Kreirano je 14 promotivnih video spotova u trajanju 30 sekundi za oglašavanje na online kanalima, dok su turistički proizvodi koji se oglašavaju prilagođeni preferencijama svakog pojedinog tržišta, odnosno radi se o najčešćim motivima dolazaka u Hrvatsku.

Primjerice, uz sunce i more, na tržištu Francuske posebno se promovira kultura i nautika, u Poljskoj prirodne ljepote i aktivni odmor, u Nizozemskoj kamping, u Švedskoj eno-gastronomija i nautika, a kroz cijelu kampanju ističe se i oznaka održivosti hrvatskog turizma “Croatia, naturally yours” (koja predstavlja godove na drvetu te prožimanje plave i zelene Hrvatske).

Kampanja se, po riječima direktora HTZ-a Kristjana Staničića, provodi na najgledanijim TV kanalima i najčitanijim portalima i tiskovinama na svakom tržištu, na društvenim mrežama te na uličnim ‘billboardima’, digitalnim panelima i javnom prijevozu.

Staničić najavljuje i da će se u svibnju i lipnju na nekoliko tržišta održati i press konferencije te posebne prezentacije – u Bratislavi, Beču i New Yorku, kako bi se osigurala i dodatna vidljivost i promocija Hrvatske.

I ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, kako prenose iz HTZ-a, vjeruje da će se kampanjom dodatno potaknuti interes turista da dođu u Hrvatsku, pri čemu ističe da je promocija kreirana po mjeri svakog tržišta te da se osim već poznate ponude žele istaknuti i sve vrijednosti koje turistima pružaju autentični sadržaj i doživljaj cijele destinacije.

Kampanja se provodi u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj, Švedskoj, Švicarskoj i Belgiji.