Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka (rast od 6%) i 56,3 milijuna noćenja (rast od 6%).
Od toga su strani turisti ostvarili 9,8 milijuna dolazaka (rast od 6%) i 49,8 milijuna noćenja (rast od 6%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 7% te u noćenjima za 6%.
„Iznimno sam zadovoljan dosadašnjim tijekom turističkog prometa, u srpnju ove godine ranije smo ostvarili milijun noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo.
U tijeku su kampanje na jedanaest svjetskih tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španjolske na kojima promoviramo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam te aktivni odmor. Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše i to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, itd.“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.
„Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta.
Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija“, poručio jeministar Cappelli.