Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju “Croatia, your new office!” s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro pripremljene destinacije za digitalne nomade, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i na Facebooku i Twitteru, s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. U sklopu kampanje na web stranici croatia.hr, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta, kreirana je posebna podstranica Croatia your new office na engleskom jeziku koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj, istaknuto je u priopćenju HTZ-a.
Iz HTZ-a su podsjetili da je Hrvatski sabor usvojio Zakon o strancima prema kojem se “digitalnim nomadima” može odobriti privremeni boravak u našoj zemlji u trajanju do godine dana.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je apostrofirala da je Hrvatska jedna od prvih članica Europske unije koja je regulirala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade.
“Hrvatski turizam prepoznaje ovu priliku u kontekstu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Kvalitetnom ponudom i jednostavnijim procedurama nastojimo privući što veći broj digitalnih nomada i na taj način promovirati našu destinaciju. Poslovanje digitalnih nomada izvrsna je prilika za hrvatsko gospodarstvo, a raduje nas činjenica da digitalni nomadi pokazuju sve veći interes za brojne hrvatske gradove. Vjerujem da će Hrvatska digitalne nomade oduševiti svojim prirodnim i kulturnim ljepotama kao i autentičnom ponudom“, izjava je Brnjac koju HTZ prenosi u priopćenju.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da je cilj najnovije kampanje predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja digitalnim nomadima može jamčiti ugodan i siguran boravak te kvalitetne uvjete za život.
“Hrvatska je zemlja u kojoj ljudi u velikoj mjeri govore engleski jezik, zemlja koja nudi jedinstven način života s autentičnim iskustvima, ima dobru internetsku vezu, povoljnu klimu i prekrasnu prirodu, dobru povezanost s ostatkom Europe, pristupačan život prema europskim standardima te dobru i pristupačnu zdravstvenu zaštitu“, istaknuo je Staničić.
Dodao je kako očekuje da će novi zakonski okviri te započeta kampanja koja će se provoditi kroz cijelu godinu pozitivno odraziti na povećanje broja digitalnih nomada u Hrvatskoj u budućem razdoblju.
Iz HTZ-a su podsjetili i da je vodeći svjetski brand turističkih vodiča Lonely Planet svoj nedavni članak posvetio upravo temi digitalnih nomada i uvjetima koje stranci moraju ispuniti kako bi u Hrvatskoj proveli godinu dana u statusu digitalnih nomada, a ugledni časopis Forbes je u francuskom i američkom izdanju objavio članak o Hrvatskoj kao poželjnoj i otvorenoj destinaciji za digitalne nomade.