Hrvatska apsolutni pobjednik u izboru najboljih kuća za odmor u Europi

Fotografija: HGK

Vila Vista Zamask u Istri, Vila Sreser s Pelješca, Vila Falcon Rook iz Konavala i Vila Vadediji kraj Žminja proglašene su najboljima u izboru Best European Holiday Home (BEHH), izvijestila je Hrvatska gospodarska komora.

Time je Hrvatska postala apsolutni pobjednik osvojivši nagrade u čak četiri od osam kategorija – najbolja obiteljska kuća (Falcon Rook), najoriginalnija kuća (Vista Zamask), najbolja kuća na obali (Pelješac Sreser) i najbolja wellness kuća (Vadediji Žminj).

Nagradu BEHH treću je godinu zaredom organizirao European Holiday Home Association. Svečanom proglašenju, koje je održano u Bruxellesu 14. rujna, prisustvovali su predstavnici najvećih europskih tvrtki koje se bave obiteljskim smještajem (poput AirBnB-a, Novasola, Interhomea i HomeAwaya).

Hrvatska je imala čak 12 finalista od ukupno 64 u osam kategorija što je odličan rezultat uzme li se u obzir da su turističke zemlje poput Francuske i Italije imale samo po 2 predstavnika u finalu ovog natjecanja. Više finalista od RH imala je jedino Velika Britanija koja je na kraju osvojila tri nagrade. U izboru je ukupno sudjelovalo 18 zemalja iz Europe.

“Ovo je izuzetan uspjeh hrvatskog obiteljskog smještaja i potvrda da se ovaj sektor razvija u pravome smjeru, te da Hrvatska sve sigurnije kroči prema tituli najljepše i najpoželjnije europske destinacije. Sve veća prepoznatljivost smještaja u domaćinstvu, kojih je prema posljednjim brojkama 92.000, dokazuje kolika je važna specijalizacija ponude, brendiranje destinacije i edukacija domaćina na čemu intenzivno radi Zajednica obiteljskog turizma pri HGK.”, rekla je Danijela Čavlović, zamjenica predsjednika Zajednice obiteljskog turizma HGK, koja je bila uključena u odabir najboljeg europskog smještaja kao jedini hrvatski predstavnik te je ujedno u Bruxellesu preuzela nagrade u ime pobjednika.

HGK je postala članicom europske organizacije za obiteljski smještaj EHHA u ožujku 2017. te je aktivno uključena u njezin rad.