Uljanik jednostrano raskinuo ugovor o gradnji broda za singapurskog naručitelja

Izvor: Uljanik.hr

Iz Uljanika su u ponedjeljak izvijestili da su jednostrano raskinuli ugovor o gradnji broda za prijevoz žive stoke za singapurskog naručitelja, tvrtku Wellard Ships, zato što naručitelj ne ispunjava svoje ugovorne obveze.

“Dana 12. listopada Uljanik je zbog zaštite svojih ugovornih prava i interesa jednostrano raskinuo ugovor o gradnji broda za prijevoz žive stoke. Ugovor je raskinut zbog neispunjenja ugovornih obveza od strane naručitelja – Wellard Ships PTE LTD, s registriranim sjedištem u Singapuru”, navodi se u objavi Uljanika.

Ovim raskidom, kako ističu iz Uljanika, ugovor više nije obvezujući za ugovorne strane.

Iz Uljanika navode i kako su na predmetnoj gradnji sve aktivnosti već ranije bile obustavljene na zahtjev naručitelja, te fizička proizvodnja broda nije ni započela.

Najnovije otkazivanje ugovora zadnje je u nizu za Uljanik grupu. Tako je kanadska brodarska kompanija Algoma Central Corporation u petak na svojim internetskim stranicama objavila da je poduzela korake kako bi otkazala preostala četiri ugovora o novogradnjama s brodogradilištem 3. maj.

Predsjednik Sindikalnog odbora za opstojnost 3. maja i glavni povjerenik Sindikata metalaca Hrvatske u tom brodogradilištu Juraj Šoljić, izjavio je u subotu da se Uprava Uljanika nije dovoljno potrudila da se ti ugovori zadrže.

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat izjavio je da će Danko Končar kao strateški partner Uljanika svoju ozbiljnost dokazati kad pokaže spremnost za dokapitalizaciju tvrtke.

Kazao je i da se vode vode ozbiljni razgovori s investitorima iz Kine, Južne Koreje, Njemačke, Nizozemske, Italije, a prošli tjedan održan je i sastanak s investitorima iz Ukrajine.

Na upit o isplati plaće za rujan u Uljanik grupi, odgovorio je da država ovoga puta neće moći pomoći.

Podsjetio je i da zbog blokiranih računa postoji opasnost od stečaja nekih tvrtki iz Uljanik grupe, a kao ključni datum istaknuo je 23. listopada kada istječe 60 dana od početka blokade u brodogradilištu 3. maj. Ako Uprava ne pronađe način za deblokiranje računa, a blokada trenutno iznosi oko 35 milijuna kuna, silom zakona morat će se pokrenuti stečaj, napominje Horvat.

Dodaje da nije za opciju stečaja i da će nastojati da se nastavi proces proizvodnje.