Brojni gosti poznatog hotela završili na Hitnoj, otrovali se hranom

Bosanskohercegovački turist javio se redakciji Slobodne Dalmacije jer smatra da se u hotelu “Adria” u Veloj luci na Korčuli dogodilo trovanje hranom. Više od 20 turista u kratkom razdoblju (između 11 i 17 sati) pojavili su se s istim simptomima – povraćanje, mučnina i proljev. Neki su imali i povišenu temperaturu, a jedna gospođa tomplomjerom je izmjerila i temperaturu od 40 stupnjeva.

Ljudi su iscrpljeni i “potrošeni”, a dok su jednima tegobe već prošle, drugi se i dalje muče. Naime, dijete bosanskohercegovačkog turista potražilo je pomoć u Domu zdravlja jer je cijeli dan povraćalo. Dobilo je infuziju.

Supruga gosta iz BIH još uvijek nije dobro, a na Hitnoj su im rekli kako prema simptomima pretpostavljaju da se radi o trovanju hranom, no da je potrebno napraviti detaljnije analize radi potvrde.

– Čini mi se da se velike količine nepojedene hrane od ručka do večere prepakiraju ili se sljedećeg dana podgrijavaju. Vidjeli smo dosta salata s majonezom, a nakon ovoga događaja više majonezu nisam vidio u ponudi. Kod liječnika su nas i pitali je li dijete jelo majonezu, jaja, piletinu, jer od te hrane, ako se pokvari, najčešće nastaju ovakvi simptomi. Vidim i da je zatvoren i bazen u hotelskom dvorištu, otkrio je turist.

Kasnije se obratio i hotelskom menadžeru koji mu, zajedno sa suradnicima, tvrdi kako se radi o običnoj virozi, dodao je turist. Nakon ovoga, kaže gost iz BIH, nitko se više nije razbolio, a smatra da se “ova situacija želi zataškati od strane hotela”.

– Slučaj je navodno prijavljen, ali nas nitko od nadležnih institucija nije kontaktirao, da se vidi o čemu se tu stvarno radi, da vidi naše nalaze, već se sve “vodi” pod sumnjom na virozu. Mi smo u hotelu prijavili da smo bili na Hitnoj, kazao je gost.

Zbog cijele situacije, hotel je turistu iz BIH refundirao sredstva za dva noćenja, a isto su napravili i drugim ljudima, otkrio je gost pa dodao kako je važno otkriti što se zapravo dogodilo.

– Slučaj je navodno prijavljen, ali nas nitko od nadležnih institucija nije kontaktirao, da se vidi o čemu se tu stvarno radi, da vidi naše nalaze, već se sve “vodi” pod sumnjom na virozu. Mi smo u hotelu prijavili da smo bili na Hitnoj, kazao je gost.

Zbog cijele situacije, hotel je turistu iz BIH refundirao sredstva za dva noćenja, a isto su napravili i drugim ljudima, otkrio je gost pa dodao kako je važno otkriti što se zapravo dogodilo.