Istraživanje o blagdanskoj potrošnji koje su tijekom studenog proveli magazin JaTrgovac i Hendal, pokazalo je da su iznosi koje hrvatski građani planiraju izdvojiti za kupnju poklona porasli, kupovina im je veće zadovoljstvo, a u odnosu na lani porastao je i broj onih koji planiraju skijanje.
Kako se navodi u petak u priopćenju, smanjen je broj građana koji će na kupnju božićnih poklona trošiti najmanje iznose, a porastao je broj onih koji će trošiti više.
Tako je u odnosu na lani broj građana koji će izdvojiti do 200 kn smanjen za pet posto, na 18,6 posto.
Za razliku od toga, porastao je broj onih koji će za poklone izdvojiti do 500 kuna. Takvim je 32,4 posto (0,8 posto više), do tisuću kuna planira trošiti 21,3 posto građana (rast od 3,2 posto), a više od toga izdvojit će 6,5 posto građana (0,5 posto više).
Svaki peti građanin ne planira kupovati božićne poklone – ove godine to je izjavilo 21,1 posto ispitanih, a lani gotovo jednak broj, njih 20,7 posto, pokazalo je istraživanje.